Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

niedziela, 25 listopada 2012

Nie-Leniwy weekend

Witajcie:)
Ze mną już tak jest, że jak się wkurzę, zdenerwuję to nabieram takiego powera, że gotowam góry przenosić. Tak już mam i już- jestem pełna sprzeczności. Tak więc było w weekend. W piątek pewna osoba tak mi podniosła ciśnienie, że od razu nabrałam ochoty na wszystkie zaległości. Posprzątałam biuro i narobiłam wianków:) Jeden z nich szybciutko znalazł nowego właściciela a reszta na swoich jeszcze czeka, ale kto wie, jadę z nimi dzisiaj do pracy więc mogę wrócić z pustymi rękami:)
Nie mam wiele czasu a i nie ma nic więcej do pisania więc pokazuję com natworzyła w ten weekend:)





 spróbowałam też uszyć zawieszkę- prototyp:)
 pierwsza świeca z dekupażem:)


pozdrawiam zaglądających i witam nowych obserwatorów:)

ps. zdjęcia nie są najwyższych lotów ale nadal robię je komórką, jeszcze nie dorobiłam się lepszego aparatu- choć o nim marzę:)

8 komentarzy:

  1. Prześliczne masz te wianuszki, bardzo bardzo mi się podobają. Jestem bardzo ciekawa jak Ty je tworzysz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szybko kiedy jestem wkurzona:)
      dziękuję, cieszę się, że się podobają:)

      Usuń
  2. fajne te wianuszki biało - czerwony szczególnie mnie zachwycił

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wianuszki, bardzo ładny świąteczny akcent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te Twoje wianki. Bardzo mi się podobają. Mam ochotę też sobie w tym roku taki zrobić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. recznie wykonane dekoracje maja najwiecej uroku

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianki, wianki pełne uroku [sobie szyję taki sam ]podobają mi się bardzo . Osobiście uszyłam z serduszek. Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń