Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

wtorek, 4 lutego 2014

Candy- losowanie:)

Witajcie:)

Powiem szczerze, że nie marzyłam o tylu uczestnikach:) Marzyłam, żeby się choć trzy osoby zgłosiły abym miała jak wylosować:)
Zgłosiło się aż 38 osób:) Dzięki temu poznałam ponad 30 nowych blogów z czego się bardzo cieszę, bo do wiosny zejdzie mi przeglądanie Waszych twórczości:)

Na całe szczęście miałam co ciąć i wrzucać do miski:)


Uwierzcie, że serce mi drżało jak mieszałam i wyciągałam ten jeden los:) Gdyby ktokolwiek był w domu jemu bym zleciła to niemiłe zadanie- bo ja najchętniej przygotowałabym 38 jednakowych zestawów.

i tak zwyciężczynią została:


Bardzo proszę o wysłanie adresu na maila: martaszczypczyk@gmail.com


Tak mi się spodobało, że już zastanawiam się nad kolejnymi słodkościami do rozdania:)

Dziękuję za udział w zabawie, gratuluję zwyciężczyni i pozdrawiam wszystkich:)

Martusik

6 komentarzy:

  1. gratuluję :-) Dzięki piękne za zabawę:) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję za zabawę, a zwyciężczyni gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam Efka

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie udało sie tym razem, ale dziekuje za zabawe.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojoj!! Wygrałam, jaka miła niespodzianka ;) Dziękuję bardzo! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    fantazje-kwiatowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię do siebie ponownie - tym razem po nominację w Liebster Blog Award:
      http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award-pierwsza-nominacja.html#comment-form

      Pozdrawiam,
      Piwonia.

      Usuń