Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

środa, 15 stycznia 2014

CANDY :) ZAPRASZAM:)

Witajcie:)

Wiele razy szykowałam się aby zorganizować Candy. W wielu do tej pory brałam udział, niestety szczęście się do mnie nie uśmiechnęło:( Dlatego aby odczynić złe moce organizuję swoje pierwsze candy.

Zgłaszać się można do 3 lutego 2014 roku. Losowanie 4 lutego:)

zasady:

1. Umieścić na swoim blogu zdjęcie wraz z linkiem:)
2. W komentarzu pod postem wyrazić chęć zabawy
3. Miło mi będzie jak zostaniesz obserwatorem bloga ale wymóg ten nie jest konieczny:)
4. Miło mi będzie jak polubisz moją stronę na FB ale to też nie konieczne:)
3. Wygraną wysyłam pocztą niezwłocznie po wylosowaniu i otrzymaniu adresu zwycięzcy
4.Osoby nie posiadające bloga tez się mogą bawić- warunek zostawienie swojego adresu e-mail


mam nadzieję, że będzie kogo losować:)

do wygrania:
ok. 40 serwetek do dekupażu
pudełeczko do własnoręcznego ozdobienia
dwie bransoletki uczynione przeze mnie osobiście:)


pozdrawiam i zapraszam:)

martusik

39 komentarzy:

  1. Dziękuje za zaproszenie, nigdy nie byłam pierwsza, to może przełamie lody ;) Zapisuje się z ochotą :) pozdrawiam eda

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ja się piszę :))))


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie wezmę udział w Twoim candy! i zapraszam do mnie na taką samą zabawę. może u mnie odczarujemy urok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bransoletki mają śliczne zwłąszcza ta zielona ma piękne kolory :) ah i tyyle serwetek! to prawdziwy rarytas :) zapisuję sie z miłą chęcią i życzę powodzenia w tych zabawach w których będziesz brałą udział - jak to mówią "żeby wygrać trzeba grac" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością wezmę udział:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :) Ja też się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Bardzo chętnie zapisuję się na Twoje candy, bo nagrody kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wszelkie candy wiec i tu mnie nie moze zabraknąć:) zapraszam też do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Staję w kolejce, urzekły mnie bransoletki, a i ozdabianie bardzo lubię:).Ale przede wszystkim losowanie wypada w moje 36 urodziny, więc próbuję szczęścia:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zapisy zrobiłam do dnia kiedy moje 36 urodziny wypadają:) więc jesteś dzień młodsza:) życzę szczęścia i Tobie i sobie:)

      Usuń
  10. Piękny zestaw, staję w kolejce i zapraszam do mnie na małe rozdanie, pozdrawiam:-) baner na kamilar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj! I ja również zapisuję się w kolejkę. pozdrawiam Ewa
    ekarolczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piszę się na takie cudne candy,szczególnie kuszą mnie serwetki:)Buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A kto by się nie skusił na takie cudeńka? Ja z przyjemnością je przygarnę. Banerek już umieszczony. I trzymam kciuki. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie, uwielbiam dekupażować i wszystko co jest związane z tą techniką jest dla mnie na wagę złota!
    Z wygranej cieszyłabym się jak dziecko ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj,sliczne candy zorganizowalas,zapisuje sie jak mozna z radoscia.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się z ogromną przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam chęć udziału w Candy, pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z miłą chęcią i ja stanę w kolejce po słodkosci :)))
    Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja chętnie się przyłączę do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/
    Pozdrawiam życząc dużo słońca!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z wielką chęcią zgłaszam się do zabawy, i zapraszam na udział w candy u mnie na blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. I aj się chętnie zapisuję i zapraszam równiez do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia i zostanę na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. witam serdecznie, chętnie sie rozgoszczę i wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Z miłą chęcią i ja staję w ogonku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę Ci, aby szczęście zaczęło się do Ciebie uśmiechać co krok. Trzymam kciuki. ;) A decoupage w wolnych chwilach uwielbiam, dlatego do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie zapisuję się na te słodkości. A ciebie zapraszam do mnie na candy :)
    Pozdrawiam
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    P.S. Całkiem spora kolejka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj :)
    Chętnie się zapiszę na Twoje candy Martusiu. Mam właśnie w planach przygodę z dekoupage, więc może....
    Baner na moim blogu: http://efkaraj.blogspot.comPozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też chętnie ustawię się w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się do zabawy! :)))
    Obserwuję jako Marta W.
    A bannerek wisi tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. i ja staję do kolejki a banerek zabieram na kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam serdecznie,
    z wielką chęcią zapisuję się do zabawy, ustawiam się grzecznie i trzymam za siebie kciuki:) mam nadzieję że uda mi się wygrać tym bardziej że bransoletki są śliczne, a i serwetek nigdy za dużo:) Baner wstawiłam na swoim blogu. Pozdrawiam i miłego wieczorku życzę. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiam się w kolejce po te cuda serwetki 40 szt już widzę co nimi bym ozdobiła. Banerek dodany na dole bloga

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem tu po raz pierwszy i jest tu pięknie,dlatego zostaję i obserwuję ;)
    Przy okazji dołączam do zabawy, bo nagrody są naprawdę piękne.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie..
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczności, dołączam zatem do zabawy i ustawiam się z nadzieją w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne bransoletki i serwetki.
    Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Mój adres e-mail: anas09200110.1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń