Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

czwartek, 21 sierpnia 2014

sypialnia




witajcie:)


W weekend majowy udało mi się w końcu wymalować sypialnię na kolor o jakim marzyłam. Kiedyś marzą mi się jeszcze białe meble, ale to marzenie będzie jeszcze jakiś czas w planach. Wszystko wiem co chcę zrobić ale czasu jest mało. Na razie póki co wymalowałam zdobyczną półeczkę i powiesiłam ją na ścianie. 
Półkę chcieli wyrzucić moi rodzice podczas remontu kuchni. Myślałam o niej do kuchni ale nie mam ściany gdzie mogłabym ją powiesić. A chciałam ją mieć w domu. Wybór stanął więc na sypialni. 

Na półce suszy się lawenda z mojego ogródka. bardzo się rozrosła w tym roku, a sadziłam ją w tamtym na jesień:)

Aniołek upolowany na loterii fantowej na wsi u moich rodziców:)





Niestety reszta sypialni jeszcze nie jest taka jak bym chciała więc jej nie pokazuję:(

pozdrawiam zaglądających:)

Martusik

4 komentarze:

  1. Wspaniale jest spełniać marzenia, krok po kroku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna półeczka:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wszystko przyjdzie odpowiednia pora. Nie zawsze da się wszystko zrobić na raz.
    A tymczasem wnętrze prezentuję się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń