Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

niedziela, 17 sierpnia 2014

lilie




 Witajcie:)



        Zakochałam się w tym roku w liliach. W ubiegłym roku kupiłam kilka jednak wzeszła tylko jedna i nie zakwitła. Nie pomna na ubiegłoroczną porażkę kupiłam w tym roku jeszcze kilka. Nie robiłam sobie wielkich nadziei. Jakie było moje zdziwienie kiedy wzeszły wszystkie, nawet te z tamtego roku i już od końca czerwca pięknie mi zaczęły kwitnąć. Moja miłość do tych kwiatów rozkwitła razem z nimi. W przyszłym roku mam plan przekopać jeszcze z pół ara i kupić z przynajmniej 100 cebulek.
Tak wiec pokazuję co udało mi się wyhodować w tym roku.




 Miałam też lilie pomarańczowe. Wydawało mi się, że robiłam im zdjęcia ale albo gdzieś przepadły albo mi się wydawało...

Na dziś pozdrawiam

Martusik

1 komentarz:

  1. ano cudne!!! ja w tym roku tez ciesze się ogrodem :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń