Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

czwartek, 26 czerwca 2014

czerwcowe przed i po

Witajcie:)

dziś na ekspresowo:) właśnie skończyliśmy z mężem:)
Wczoraj dostałam niepotrzebny mojej koleżance pokrowiec na kanapę z ikei.
Dziś posłużył mi do zmiany tapicerki na starym ponad 30 letnim fotelu, który stał od ładnych kilku lat na strychu. To była ciężka całodzienna praca- fotel bardzo porządnie zrobiony z drewna nie pilśni. Powinien posłużyć jeszcze kilkanaście lat:)

Ja idę czytać na moim nowym dziele:)



pozdrawiam

Martusik

6 komentarzy:

  1. swietnie i bardzo fachowo to zrobiliście. Gratuluję. Ja mam dwa takie fotele, ale nie mam takich umiejętności, No może się kiedyś odważe.

    OdpowiedzUsuń
  2. To naprawdę nic trudnego. Wystarczy materiał, taker, mnóstwo zszywek i ogrom czasu i cierpliwości. Po kolei rozkładać na czynniki pierwsze i potem składać :)
    Mój nie jest idealny ale i tak mi się podoba :) i jest mega wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie go obiłaś. Ja raz próbowałam wziąć się za krzesło i jakoś nie idzie mi to ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna zmiana! super blog, bede tu zaglądac ):)

    OdpowiedzUsuń