Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

czwartek, 2 stycznia 2014

Noworocznie

Witam wszystkich:)
Z okazji Nowego Roku składam najserdeczniejsze życzenia zdrowia i spełnienia marzeń :) Oby Nowy Rok 2014 był jeszcze bardziej twórczy i wspaniały od tego, który właśnie się skończył:)

Wiele się wydarzyło od ostatniego postu, ale zaległości będę nadrabiać później.

Teraz pochwalę się nową umiejętnością nabytą drogą zazdrości od mojej przyjaciółki:)

Pierwsze karteczki wyprodukowane metodą haftu matematycznego:)






Niestety Anioł nie wyszedł był doskonale, ale to była chyba trzecia w kolejności kartka uczyniona w pierwszym dniu nauki.

No cóż- mam nadzieję, że się podoba, bo tym co im byłam wysłałam owe cuda na razie  siedzą cicho i nie wychwalają mnie jakam ja zdolna:)

pozdrawiam wszystkich

Martusik:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz