Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

piątek, 15 listopada 2013

filcowy zawrót głowy



Witam się:)
Choć głowę dzisiaj mam zajętą inną rzeczą żeby nie zwariować bo siły będą teraz potrzebne w nadmiarze postanowiłam opublikować projekt, który zrobiłam już jakiś czas temu.
Robiąc porządki w rzeczach absolutnie niezbędnych odnalazłam cały karton z czesanką. 
Mój wspaniały, jedyny i niepowtarzalny małżonek posiadający nadludzkie siły w swych magicznych rękach ufilcował mi kilkadziesiąt pięknych i równiutkich kulek . Z nich oto powstały bransoletki. 
Są dostępne TUTAJ
I to na tyle dzisiaj, nie wiem kiedy cokolwiek zrobię i napiszę bo przede mną trudne dni, tygodnie, miesiące....Oby wszystko poszło dobrze.....

martusik










1 komentarz:

  1. Ale cudowne,mi najbardziej podoba się czerwona,ostatnia.Piękne rzeczy tworzysz!!!

    OdpowiedzUsuń