Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

czwartek, 8 listopada 2012

wyróżnienia:)

Dzisiejszy dzień zaczął się strasznie- nic mi się nie chciało, nie miałam żadnej energii- aż do momentu kiedy przez komórkę nie zajrzałam na bloga. Aż dwa wyróżnienia- to znaczy wyróżnienie jedno ale od dwóch osób:)


bardzo bym chciała podziękować Basi z   Glinianego Garnka oraz od Edy z Do Deco. Jest to bardzo miłe zwłaszcza, żem nadal początkująca i cały czas się ucząca a tu moje mistrzynie mnie nagradzają:)

Pytania Basi:

  1. Gotowanie czy pieczenie- zdecydowanie gotowanie
  2. Rower czy rolki- ani jedno ani drugie
  3. Firanka czy puste okno- firanka 
  4. Łąka czy las- las
  5. Kwiaty czy krzewy-kwiaty
  6. Film czy książka-książka
  7. Kakao czy mleko-kakao
  8. Leżak czy hamak-hamak
  9. Schody czy winda-winda
  10. Pomidor czy ogórek-ogórek szczególnie kiszony
  11. Filiżanka czy kubek- kubek
 
 
Pytania Edy:

1. Twoja ulubiona książka?- Nad Niemnem
2. Wolisz wino czerwone czy białe?- czerwone
3.Wolisz wieś czy miasto i dlaczego? wieś ( bo sielska i anielska i bo mieszkam w mieście)
4. Najfajniejsze wspomnienie z dzieciństwa?- chodzenie do pracy z moim tatą
5.Jak dużo czasu poświęcasz na "siedzenie w necie" ;)?- jak mam czas- różnie
6. Jaki jest twój ulubiony cytat?- w tłumaczeniu: nie jest sztuką stawać się coraz starszym, sztuką jest to znosić
7. Czy masz swój ulubiony kwiat, roślinę?- uwielbiam frezje i stokrotki i fiołki
8. Wierzysz we wróżby i przepowiednie?- niestety nie
9. Co wg ciebie wydarzy się 21.12.12?- to bedzie mój ostatni dzień w pracy w tym roku kalendarzowym:)
10. Lubisz pobiegac w terenie czy na bieżni?- w terenie
11. Twoja ulubiona scena filmowa?- "Pomyślę o tym jutro" z Przeminęło z Wiatrem

a teraz moje wyróżnienia- blogi, które lubię i do których często zaglądam i czerpie inspiracje:)


A pytania dla Was:)
1. czarny czy biały?
2. Pies czy kot?
3. blondyn czy brunet?
4. Kryminał czy komedia?
5. Prowadzenie auta czy miejsce pasażera?
6. Dom czy mieszkanie?
7. Kawa czy herbata?
8. Słodkie czy słone?
9. wiosna czy jesień?
10. Ulubiony serial w tv?
11. Opalanie czy zwiedzanie?


pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję:)

Martusik

12 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie i gratulacje dla Ciebie!
    Ściskam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo zaskoczona,bo szczerze powiem,nie miałam nawet pojęcia o Twoim blogu a o tym,że do mnie zaglądasz już w ogóle. Jest mi niezmiernie miło :))) Tobie gratuluję wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo gratuluję wyróżnienia i dziękuję szczerze!!!
    buzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mocno gratuluję Ci tych wyróżnień, w pełni na nie zasłużyłaś. Jestem na prawdę bardzo mile zaskoczona i czuję się bardzo zaszczycona otrzymując je od Ciebie. Dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i cieplutko pozdrawiam:)
    m

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie:)Jest mi niezmiernie miło:)
    Pozdrawiam. J.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje serdecznie!!
    Cieszę się bardzo,że pomyślałaś o mnie:)
    Piękne bombki zrobiłaś!Zawsze mi się podobały, są super!
    Mogę zapytać jakiego kleju użyłaś do tkaniny?
    Pozdrwiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :)
    Bardzo Ci dziekuję za wyróżnienie, ale na moim blogu jest taki znaczek, mówiący o tym, że dziękuję za nie... wolę po prostu komentarze :) oczywiście tutaj oprócz tego jest zabawa, ale obawiam się, że nie mam czasu na nią...
    Bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam!
    Dagmara :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, gratulacje! Nie wiem, czemu do tej pory gdzieś mi umykałaś. Już się poprawiam i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za odpowiedzi, ekspresem :) pozdrawiam cieplo, eda

    OdpowiedzUsuń