Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

poniedziałek, 5 listopada 2012

Hurtowo:)

ja jak zwykle jak po ogień- chociaż dobrze się składa bo tu i o ogniu będzie.
jak zwykle jak nie mam co robić to nie mam, a jak się ruszy to z każdej strony i doba za krótka na to wszystko- ba, nawet tydzień to za mało.
ale ten typ ( czyli ja) tak już ma i nic tylko pogodzić się z tym muszę i basta.
tak więc i dzisiejszy post będzie szybki i sprawny. Mam do pokazania parę rzeczy.

Na początek opakowanie. Kupiłam swej przyjaciółce prezent na urodziny. Prezent piękny, już wiem, że jej się podoba bo już go dostała, ale ja jak zwykle z kupowaniem prezentów nie mam problemu- mam problem z kupieniem ładnego opakowania. Wiem, że są specjalistki od tego typu rzeczy ale często tak bywa, że fajne i ładne opakowanie przewyższa ceną sam prezent. Postanowiłam już nie pierwszy raz sama zmierzyć się z owym problemem.
Uszyłam worek biały- ozdobiłam dekupażem na tkaninie i włala:)

przepraszam, ale zdjęcia robiłam na warsztacie więc otoczenie jest nie bałdzo:(




przyjaciółka kocha janioły więc stąd wybór:)

szyldzik na którego odwrocie są życzenia wykonany z podstawki jakiejś piwnej ( cudo do robienia fachowych dziurek kupiłam ostatnio w lidlu)

dodatkiem do prezentu był karnet na masaże które często robię:)
pierwszy raz w życiu bawiłam się w introligatora więc wybaczcie nie jest idealnie- znów dekupaż na tkaninie ( również pierwszy raz w życiu).

a teraz już o ogniu, który kocham i świeczników w domu mam więcej niż skarpetek:)

koleżanka podrzuciła pomysł a ja z wielką ochotą ruszyłam po pistolet do kleju, syn ruszył po gałązki i powstały świeczniki:)




teraz dopiero zauważyłam jakie różnorodne lektury leżą na stosiku:) romanse historyczne razem z Cobenem, Kalicińską, Griffin i Spindler. Ale ja tak mam- właściwie to przekrój tego co lubię czytać:)

kończę i pozdrawiam i lecę nadrabiać zaległości:)

3 komentarze:

  1. Martusia - pięknie :)
    Mówisz że to cudo z Lidla takie fajne?? Byłam wczoraj i rozważałam kupno i się nie zdecydowałam... Ale chyba dziś polecę i kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne opakowanie, pewnie obdarowana jest wniebowzieta :) jak te anioly. A na poleczce moja uwage przykuły cudnej urody kanki. Pozdrawiam, zapraszam po odbiór wyróżnienia, eda

    OdpowiedzUsuń
  3. martusik widze, ze zrobiłas piekny lampionik :) Mi niestety na razie czasu brakło, ale eszcze nadrobie :)

    OdpowiedzUsuń