Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

środa, 21 listopada 2012

podstawkowo-piwne-zawieszki

Witam wszystkich:)

dzisiaj będzie szybko i sprawnie bo nie mam czasu ( jak zwykle zresztą). Z podstawek papierowych reklamujących wszystkie możliwe gatunki piwa wykonałam świąteczne zawieszki - mogą być zawieszką z życzeniami do prezentu, mogą ozdabiać choinkę lub wisieć wszędzie tam gdzie się to będzie podobało właścicielowi . Całość wykończyłam medium z brokatem- według mnie właśnie na tę porę roku może być- wszędzie indziej by mnie drażnił.
A więc bez zbędnego gadulstwa:





pozdrawiam zaglądających, witam nowych obserwatorów- bardzo mi miło, że pojawiają się nowe osoby i nowe blogi:)
Martusik

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zawieszki :) Masz jakąś specjalną maszynkę do robienia dziurek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zakupioną w lidlu za 19 zł:) fajna sprawa- masz dziurkacz i urządzenie do zaciskania tych złotych kółeczek- w zestawie jest również maszynka do zatrzasków.

      Dziękuję:)

      Usuń
    2. wow - super - dawno temu kupiłaś? U mnie pierwszego Lidla będą dopiero otwierać...

      Usuń
  2. jakiś miesiąc temu? coś koło tego- ale Lidl ma tę zaletę, że co jakiś czas powtarza się z towarami więc musisz być czujna:) teraz choruję na wyrzynarkę precyzyjną- ale ta kosztuje 300 zł:(((((

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zawieszki :) a ja mam lenia i nic się nie chce :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to sobie obmyśliłaś i wykonałaś. Brawo!

    OdpowiedzUsuń