Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Już grudzień:)

Wczorajszy dzień spędziłam na Rynku w Krakowie pijąc grzańca i podziwiając świąteczną atmosferę. Jak zwykle na płycie rynku odbywa się kiermasz Bożonarodzeniowy. Jest pięknie:)
Tak pięknie było, że wróciwszy w domowe pielesze postanowiłam ogarnąć się troszkę z zamówieniami i zrobić co następuje:

trzy bombki:)

oraz do kompletu trzy wianki:)


ponieważ każdy jest dla innej osoby nie szalałam z wyborem tkanin tylko uszyłam z mojej ulubionej- różne jest tylko wykończenie.
same w sobie są ozdobne więc nie silę się na wielkie dekorowanie bo wydaje mi się, że nie było by dobrze.

a ze spaceru po rynki wróciłam z zakupami- pierwszy raz weszłam do sklepu Weltbild i znalazłam cudnej urody kaneczkę świąteczną i zestaw dwóch lampioników. Największą niespodzianką była cena- zarówno kanka jak i lampiony były po 9,99- więc za 20 zł tyle szczęścia mnie spotkało:) Trochę mniej szczęścia miał mój małżonek bo nosił siatkę z owymi zakupami.



szczęśliwa, z przeciętym palcem ( wbiłam sobie wczoraj nożyczki w palec przy robieniu bombek) pozdrawiam wszystkich zaglądających ciesząc się z Waszych odwiedzin:)
Martusik

4 komentarze:

  1. Muszę sobie kiedyś zrobić takie warkoczowe wianki, jakiej długości robisz rurki? Śliczne bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) w zalezności jaka ma byc średnica- moje mają około metra.

      Usuń
  2. Zakupy rewelacyjne a Twoje wytwory cudne! Zapraszam do siebie po wyróżnienie dla Ciebie Liebster Blog. Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń