Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

środa, 10 października 2012

klucznik:)

 nareszcie udało mi się stworzyć coś na klucze. Bardzo podobały mi się budki ale za drzwiami, które się ciągle otwierają nie było szans bo poszła by w drzazgi. Wymyśliłam coś takiego. Poza tym popełniłam pierwszy transfer za pomocą nitro. Teraz nareszcie nie będziemy szukać kluczy wszelakich po całym mieszkaniu no i nie owe klucze nie będą się walać w przeważającej większości po parapecie w kuchni co nie było ani piękne ani praktyczne.
 napis najprawdopodobniej jest z któregoś bloga- nie pamiętam z którego więc właściciela bardzo przepraszam, że nie umieszczę linka. Jeśli ktoś się jednak przyzna to oczywiście wstawię korektę do trego wpisu.

 Ten rzut mojego przedpokoju jeszcze nie jest do końca dopracowany- ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni.
A teraz już niestety muszę zabrać z tablicy jedne z kluczy i ruszać do pracy:( wcale mi się nie chce bo na warsztacie mam parę fajnych rzeczy do skończenia ale cóż- tak trzeba.

pozdrawiam zaglądających:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz