Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

poniedziałek, 22 października 2012

inspiracje:)

Posiadamy w domu na stanie stary fotel bujany. Tak naprawdę był już wszędzie i nikt go tak na 100% nie chce bo- nie wiem. Ja też go nie chciałam, więc stoi teraz zapomniany u teściowej. Ale jak zobaczyłam pewne zdjęcie w gazecie już wiem, że przytacham go do siebie i na wiosnę zagości na moim tarasie:)
Wcześniej tylko muszę mu zafundować lekki tunning:)
Czasami tak właśnie jest, że mamy coś- nawet więcej nie chcemy tego a potem przychodzi chwila olśnienia i bywa, że żałujemy, że tego nie mamy już.

Jestem chora więc wybaczcie pisanie- nie wiem co czynię z gorączką:(

Na zdjęciu chodzi oczywiście o fotel bujany:)


2 komentarze:

  1. Świetna sprawa taki fotel, zwłaszcza na tarasie.
    Masz rację nieraz pozbywamy się tzw gratów a później mamy na nie pomysł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam fotel bujany. Dzieci go bardzo lubią :)

    OdpowiedzUsuń