Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

niedziela, 21 października 2012

łazienka metamorfozy

Witam się:)
ostatnio sprzątałam w zdjęciach na twardym dysku i znalazłam prawdziwe perełki z naszego urządzania mieszkania.
Przeprowadziliśmy się do niego 8 lat temu. Mieszkanie to trzy pokoje, kuchnia i łazienka. Praktycznie całe było w boazerii z elementami czarnego lastrika ( czy jak się to zwie). Było szczerze mówiąc ochydne. Na początki kiedy nie mieliśmy ani pieniędzy ani możliwości robiłam co mogłam aby doprowadzić je do stanu jako tako, potem zaś zaczęliśmy je zmieniać. Nie zawsze byłam taka mądra jak teraz i nie zawsze miałam taki dobry gust:)- ( no cóż skromna jestem). Tak więc wiele z Was może uznać początkowe me poczynania za żenadę- ja jednak lubię sobie to wszystko przypominać aby wiedzieć co przeszliśmy aby dojść do tego etapu na którym teraz jesteśmy.

i tak łazienka w 2003 roku- próbowałam ją oswoić kolorami.

 ta sama łazienka w roku 2004- z braku funduszy zdjęliśmy tylko boazerię i wytapetowaliśmy lastriko. reszta bez zmian- pierwsze też próby z malowaniem mebli ( szafka nad umywalką)
 a ta z roku 2007- ta jest na razie obowiązująca- nie podoba mi się od momentu jej zrobienia ale nie odpowiadam za to co mnie opętało w trakcie jej wymyślania. teraz mam już pomysł na tą ostateczna ale zbieram pieniądze i siły:)
wkrótce pokażę metamorfozy reszty mieszkania :)

pozdrawiam zaglądających:)

2 komentarze:

  1. No, moja droga metamorfozy przechodził ta Twoja łazienka, to trzeba przyznać. Widać tez Twój poprawiający się gust. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie jaśniejsza łazienka nie tylko ociepla ale i optycznie powiększa

    OdpowiedzUsuń