Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

wtorek, 16 października 2012

bombki w natarciu:)

tak mnie wciągnęło, że zamiast cokolwiek robić w domu to produkuję bombki. W ubiegłym roku produkowałam w ciemnych kolorach z przewagą złota, srebra, granatu, zieleni czy borda, dzisiaj uświadomiłam sobie, że przecież Boże Narodzenie nie musi być ciemne, może być pastelowe i takie też powstały moje ostatnie bombki:)




A więc pokazuję bombki i szyszunię:)

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podobają te twoje bombki, zwłaszcza ta czerwono-biała. Masz racje, BN o święta wesołe i kolorowe, zwłaszcza pastelowe. Niestety ja nie mam talentu takiego jak ty i raczej sama sobie takiego cudeńka nie zrobię dlatego bardzo podziwiam. Pozdrawiam.
    Molucha

    OdpowiedzUsuń