Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

sobota, 29 września 2012

Pochmurnie

Witam się sobotnio,
dzisiaj nie będzie o rękodziełach, wnętrzach i innych takich. Nie mam weny tfórczej. Ani do wymyślania czegoś nowego ani do skończenia tego co zaczęłam. No może za godzinę czy dwie mi przejdzie ale na tę chwilę delektuję się sobotą i dzikimi wrzaskami mojej latorośli ujeżdżającej NeedFor Speeda na cały regulator. Myślałam, że mu przeszło ale chyba jednak nie.
Wczoraj wracając z pracy i zakupów stanęłam na moment na osiedlu i zobaczyłam chmury- ale matko co to były za chmury. Dla mnie obłędnie piękne i takie wyraziste. Nie lubię upałów i nudzi mnie czysto błękitne niebo. Więc taki widok sprawił, że moje ręce się wyrwały po komórkę ( Boże błogosław temu co wstawił aparat w telefon) i sprawiłam sobie kilka fotek na pamiątkę.







A wczoraj jeszcze zakupiłam na wyprzedaży farbki w obłędnych pastelowych kolorach. Co nimi zmaluje jeszcze nie wiem.
Planów mam dużo tylko chęci mało- przynajmniej na tę chwilę.

Tak więc kończę i idę się za coś zabrać tylko po drodze wymyślę za co:)

pozdrawiam pochmurnie- choć dziś pogoda piękna:)

Martusik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz