Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

środa, 26 września 2012

Wrześniowo:)

Witam się serdecznie, nawet nie wiem kiedy ale minęło już ponad 1000 wejść na mojego bloga:)

Ostatni weekend spędziłam bardzo pracowicie. Poczyniłam kilka rzeczy, inne doprowadziłam do stanu, że już za moment też będzie koniec. Tak więc owocnie mi minęły te dwa dni.

Bransoletki cieszą się dużym zadowoleniem i już mam zamówienia na kolejne. To dobrze, bo mam sporo innych pomysłów. Znów czekam na dostawę półproduktów:)


Oprócz plecenia uczyniłam dwa wianki na zamówienie. Obydwa są pachnące frezją:)




Oprócz tego wyciągnęłam moje dawno kupione narzędzie do grawerowania i nie tylko zakupione w sklepie Tchibo. Świetna zabawa. Na zdjęciu tylko próbka bez szablonu, grawerowana odręcznie więc krzywo. Ale pokazuję efekt:)


W planie mam wykonanie szablonów i wygrawerowanie nazw przypraw na słoiczkach z ikei. Będzie trwałe i mam nadzieję eleganckie.




A teraz żegnam się już jesiennie i do zobaczenia przy następnym poście:)



pozdrawiam zaglądających

martusik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz