Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

poniedziałek, 17 września 2012

Są takie miejsca na ziemi

Gdzie widok jest nieziemski, gdzie człek się zastanawia- skąd tak pięknie.
Dzisiaj post w gatunku " Mój ukochany Kraków"
Na tapecie Zakrzówek. Miejsce gdzie jeszcze 20 lat temu wydobywano kamień i pięknymi pociągami takimi malutkimi przewożono do Solwayu. Dziś na miejscy fabryki stoi centrum handlowe, a na miejscu kamieniołomu są takie widoki. Nie ma co pisać- trzeba to zobaczyć- a że jesień najlepsze widoki nam serwuje co roku nie mogę się oprzeć i łazimy tam na spacery.












Pięknie co?

pozdrawiam

Martusik


ps. Miss Blondi właśnie sobie przypomniała, że miała się w tym poście zachwycać Krynicą a nie Zakrzówkiem- no cóż różnica 130 km ale widoki też piękne.

2 komentarze:

  1. To jest przepiękne miejsce, zazdroszczę Ci że widziałaś to na żywo. To jest niesamowite miejsce.
    Przepięknie!!!
    Pozdrawiam i czekam na następne zakątki.

    molucha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem fanką Zakrzówka:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń