Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

niedziela, 29 lipca 2012

Remont 3

Remont trwa nadal w najlepsze, szkoda, że urlop nam się kończy bo teraz to już pójdzie znacznie wolniej choć pracy jest już mało- oczywiście mało w stosunku do stanu pierwotnego.
Najważniejsze to okno balkonowe jest wsadzone i działa bez zarzutu. Oczywiście mój mąż chyba z 3 razy wydłubywał piankę wokół okna ale teraz jest już ok:)
Słup i inne elementy wykończone już płytami nie straszą, ścianka w kuchni na coś a'la wyspa już wybudowana. Dzisiaj będziemy ją okładać płytami.
No i znalazłam wczoraj coś na gumtree ( Pan oddaje za darmo)- coś o czym marzyłam, coś co będzie wymagało mnóstwo pracy moich rąk ( niejednokrotnie również rąk męża)- ale nie pokażę i nie napiszę co dopóki nie odbiorę tego wieczorem. Nie chcę zapeszać bo to naprawdę moje marzenie.


Więc wsadzam zdjęcia- nadal jest lekki sajgon ale dobre oczy spostrzegą postęp prac- bo dla laika nadal to wszystko wygląda tak jak wyglądało:(

Zapomniałam napisać, że zakupiłam już farbę do szafek kuchennych. Firmy Flugger kolor Ral 9010 ( rozwaliły mnie ich próbniki- jak wybrać kolor skoro mają ponad 10 tyś odcieni?)

Kolor na ścianach będzie to Dulux ( jak zawsze- jestem wierna tej marce od lat)- kolor Biały Żagiel- prawda, że piękna nazwa?
Zresztą te resztki co widać na ścianach to też był Dulux- w sypialni " Czerwony Grejfrut", w przedpokoju " Soczyste Mango" a w kuchni " Rzymski Poranek".
Piękne nazwy i super farba- czego chcieć więcej?

Kończę i biorę się do pracy

Pozdrawiam zaglądających

Martusik

ps. Zostawcie jakiś ślad w postaci komentarza- będzie mi miło wpaść z rewizytą:)

3 komentarze:

  1. Wydaje mi się że nawet laik zauważy postęp prac. Praca u was wrze. Kolor ścian będziesz miała super. Też maluję tylko farbami Dulux. Już nie mogę doczekać się efektu końcowego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, Martusiku :)
    Liczę na wspólną kawkę na twoim nowym wypasionym tarasie :D
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu mam nadzieję:) na kawkę bo na to, że to w końcu skończymy chyba nie bardzo:(

      Usuń