Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

środa, 1 sierpnia 2012

o tym i o owym

Witajcie:)
Dzisiejszy wpis jest z gatunku misz-masz:)
Zgrałam zdjęcia z aparatu a ponieważ mam zagipsowany mózg i nie bardzo umiałam owe zdjęcia posegregować wkładam je wszystkie i tak oto:

Pan Kot:)

 Z tej oto drabiny będzie stojak na kwiaty na moim przyszłym tarasie:)
 Wszystko już obłożone płytami gips-karton. Teraz kładzie się gładź:) Przepraszam, ale zdjęć z remontu nie da się stylizować i wyglądają jak wygladają:(
 Sufit ma już gładź i wygląda o niebo lepiej- nie straszy już szarymi krechami w miejscu byłych ścian.
  A o tym maleństwie pisałam wcześniej. Upolowane na gumtree za darmo:) właśnie to to szlifuję i się zastanawiam czy malnąć na biało czy jakoś inaczej?
 Pan Kot bardzo głodny był i nie mógł się doczekać aż sypnę do miski
 A te oto widoki miałam dzisiaj w pracy jadąc z Czarnego Dunajca do Zakopanego. To plusy bycia przedstawicielem handlowym. O minusach pisać nie będę:(

Tymi pięknymi widoczkami pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz