Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

sobota, 18 sierpnia 2012

Detale

Nasze poremontowe mieszkanie jeszcze nie nadaje się do pokazania w całości. Jeszcze brakuje kilku rzeczy które bardzo wpłyną na całość wyglądu. A ponieważ ja sama tego nie zrobię tylko małżonek to ja zajmuję się detalami, które tutaj w kilku zdjęciach chcę pokazać. Bukiet zebrany w święto Matki Boskiej Zielnej był bardzo okazały bo roślinek różnorakich na polach pojawiło się mnóstwo. Teraz cieszy me oczy:)




pozdrawiam zaglądających

Martusik

5 komentarzy:

  1. Mama taki sam zegar, tylko czarny :)
    I lampę naftową - u rodziców, ale chyba im podkradnę ;)
    Super detale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zegar.
    A gdzie kupiłaś lampę naftową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampy znalazłam w piwnicy:) mam jeszcze jedną ale bez klosza- wiem gdzie go mogę kupić ale na razie się nie wybieram do Wadowic:(
      Jak masz blisko do Krakowa to dużo lamp widziałam w niedzielę na starociach pod Halą.

      Usuń
  3. Fajne dodatki. Zegar mi się bardzo podoba, mam już od dawna chrapkę na taki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń