Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

środa, 18 lipca 2012

A miałam nic nie robić

W trakcie remontu miałam nic nie tworzyć tylko ewentualnie pomagać w remoncie a przede wszystkim do soboty uczyć się. Nie potrafię robić tylko dwóch rzeczy naraz więc zrobiłam trzecią:) Skrzyneczka na moje zdjęcia- albumy dawno mi się znudziły i wolę przeglądać zdjęcia ręcznie- szczególnie, że są wrzucone jak leci i ogląda się raz zdjęcie z mojego dzieciństwa a zaraz potem z młodości młodego- świetne porównanie czy aby na pewno dziecię nasze jest do nas podobne i czy aby nie podmienili go w szpitalu.
Plan miałam na skrzynkę już dawno ale brakowało skrzynki. Owa zakupiła się u producenta w Makowie Podhalańskim, lekko ozdobiona przez mnie cieszy me oczy:)
 A te oto piękne storczyki cieszą me oczęta. Na razie na czas remontu wyniesione z kuchni powrócą tam- mam już nawet nową otoczkę dla nich, ale na razie jest w opłakanym stanie i musi poczekać aż się troszkę odgruzuję:)
 Pozdrawiam zaglądających

Martusik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz