Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

wtorek, 16 kwietnia 2013

wróciłam z dalekiej podróży....

Witajcie, podróż ta trwała dość długo a nazywa się ...... Nie będę tłumaczyć zawiłości mego życia od lutego ale za przerwę przepraszam i obiecuję już na tak długo nie uciekać.

dzisiaj na sekundę:

1. Mariolko- nie zapomniałam, ale......tak mi głupio. Pewnie ze sto razy zmieniłaś wystrój kuchni. Ale ja i tak Ci to wyślę:)

2. Nie ogarnęłam zdjęć co zrobiłam przez ten czas. Jedno wiem, uszyłam sobie torebkę z filcu z wyfilcowanym kwiatem:)


3. W lutym podczas mojego ostatniego wpisu obiecałam Candy. Nie zrobiłam choć koszyk ze slodkościami leży przygotowany. Odświeżę go i ruszę niedługo. Wszak 27 kwietnia mija rok mojego blogowania:)


i tyle.......narazie......

ewentualnie zapraszam na facebooka:)

pozdrawiam zaglądających

Martusik

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna torba...podoba mi się:) Życzę Ci dużo słoneczka i pogody ducha, pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za życzenia:) cieszę się, że torba się podoba- ja bywam nie obiektywna co do tego co stworzę:)

      Usuń