Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

niedziela, 10 lutego 2013

Biżuteryjnie

Witam wszystkich.

Ostatnio słońce wyjrzało zza gęstych krakowskich chmur i od razu dostałam napędu.
Ten tydzień, który właśnie mija poświęciłam na odrobienie zaległości zamówieniowych z gatunku biżuterii.
Poza tym poczyniłam pierwsze przymiarki do filcowania. Powstały dwie bransoletki. Bardzo mi się podoba ten sposób tworzenia. Jest pracochłonny ale efekty przechodzą moje wyobrażenia. Już mam w głowie milion pomysłów na różne rzeczy z filcowych kuleczek.

Na prośbę Marioli szyję też rękawicę kuchenną w barwach B&W. Efekty pokażę jak już rękawica dotrze do właścicielki, ale jeszcze wymaga drobnego dopieszczenia. Przy okazji tej wzmianki proszę Cię Mariolko napisz do mnie maila z swoim adresem abym mogła Ci przesłać zamówionko.
( martaszczypczyk@gmail.com )

Teraz już pokazuję com natworzyła:

po pierwsze bransoletki z hematytami:

po drugie bransoletka w nowym wzorze, który prywatnie bardzo mi się podoba
po trzecie dwie bransoletki o których pisałam z filcowych kuleczek:

poczyniłam też na zamówienia kilkanaście wisiorków:

pierwsza przymiarka do korali. Ja jestem zadowolona- ciekawe czy komuś jeszcze się spodobają. Z racji, że uwielbiam czarne golfy wybrany kolor wydał mi się odpowiedni. Ozdobi czarny zwykły golf a przy tym nada mu lekkiego eleganckiego szlifu.

na koniec zaś zostawiłam korale zrobione już jakiś czas temu o których wspominałam w poprzednim poście ale zdjęcia były na aparacie do którego nie mogłam znaleźć kabelka. teraz już mam i pokazuję:

i to by było na tyle, na warsztacie jeszcze kilka rzeczy się tworzy.

mam już praktycznie przygotowane słodkości na moje pierwsze Candy więc jeszcze chwila cierpliwości:)

pozdrawiam zaglądających

martusik

10 komentarzy:

  1. Mnóstwo wspaniałości pokazałaś!
    Bransoletka z hematytami mistrzowska! Taką bym nosiła bez wahania, nawet do czarnego golfu (a lubię) obok wisiorka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne biżutki, bardzo podobają mi się wisiory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają. Pierwszy raz je robiłam ale napewno nie ostatni

      Usuń
  3. te bransoletki z filcowych kuleczek - wymiatają :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję- robiłam je pierwszy raz w życiu więc nie są doskonałe- ale tak mi się spodobało, że trenuję cały czas:)

      Usuń
  4. Piękne Martusiu.
    barnsoletki super a szczególnie ta niebieska z kolorowymi kamieniami mi się podoba - czuć w niej wiosnę :D
    Muszę Cię podpytać jak osadzasz zapięcia w sznurkowych bransoletkach. Marzy mi się zrobić lniane naszyjniki z kamyczkami ale się nie mogę zabrać za nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ z Ciebie pracowita osóbka. Podziwiam! Tyle pięknych rzeczy. Podoba mi się ten wianek w poście niżej.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam i pozdrawiam.Pięknie u Ciebie.Zapraszam w wolnej chwili do siebie w odwiedziny.Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń