Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

niedziela, 28 kwietnia 2013

Wyróżnienie po raz 3:)

Wpadam na chwilę pochwalić się kolejnym wyróżnieniem:)
Miłe to bardzo, ale mam problem, bo ostatnio mam tak mało czasu, że nie mam kiedy przeglądać blogi i co za tym idzie nie mam jak nominować kolejne.

Ale zgodnie z zasadami przekazanymi mi od http://lidkaznitka.blogspot.com/ ujawniam 7 faktów o mnie:)

1. Uwielbiam spać:)
2. Nigdy i nigdzie się nie spóźniam- jestem punktualna aż do bólu.
3. Często mam słomiany zapał
4. Kiedyś wyczynowo trenowałam Biegi na Orientację
5. Nie oglądam sportu w TV, nie pasjonuję się skakaniem, siatką, biegami narciarskimi
6. Bywam samotnikiem i namiętnie czytam książki:)
7. Rano bywam wściekła jak osa, ale tylko do pierwszej kawy.


A już dzisiaj będzie Candy:) cierpliwości post się szykuje:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz