Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

środa, 17 kwietnia 2013

co robiłam kiedy mnie nie było

Witajcie, zdaje się że wróciłam na dobre:)

Próbowałam sobie przypomnieć co robiłam kiedy nie blogowałam. Było tego troszkę, ale nie ukrywam że większość prac nadal nie jest skończona.
oczywiście jaja wielkanocne musiałam jakieś uczynić i uczyniłam:

próbowałam też robić filcowane ale te nie wyszły jeszcze najlepiej więc ich nie pokazuję:(

cały czas trwa mania bransoletkowa

 ta w prawym dolnym roku jest zrobiona techniką kumihimo. Fajna zabawa i ciekawe efekty. Nadal ją dopracowuję. I uczę się innych metod wyplatania bransoletek. Ktoś mnie spytał dlaczego bransoletki? Otóż nie bardzo lubię nic na szyję za to bransoletki kocham miłością wielką i to pewnie dlatego.

No cóż...dziś popracowałam w ogrodzie a teraz idę szyć torebkę dla mojej mamy:)

do jutra:)
Martusik

2 komentarze: