Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

środa, 16 marca 2016

Wiosennie

Witam się serdecznie wraz z nieśmiałymi pierwszymi promykami wiosny:)

Ten rok nie zaczął się rewelacyjnie. Zaczęło się od zmiany pracy. Potem doszła do tego przeprowadzka o piętro wyżej w naszym domku. Teraz czekamy na wymianę ogrzewania i rozpoczynamy remont. W tzw. międzyczasie coś tam sobie dłubię dla uspokojenia siebie samej i mych napiętych emocji. Mam rozdłubanych sporo prac i brakuje mi chęci i woli do skończenia. Pierwszy raz mam taką sytuację, że rzucam się na coś nowego i nie kończę starego- choć niektóre rzeczy mam skończone tak powiedzmy w połowie.

Zacznę jednak od tego co udało mi się skończyć:)

Skończyłam zazdrostki do kuchni. Duża firanka jednak jest mocno w powijakach:(


Skończyła się również kolejna laleczka:)





to maleństwo zrobiłam dla koleżanki fejsbukowej w ramach wymianki styczniowej:)

powróciłam też na chwilę do biżuterii:)




i najważniejsze- udało mi się skończyć na czas prezent dla rodziców z okazji 40 rocznicy ślubu:)




a teraz to co w powijakach:(

kolejna Magic Dolls



Rozpoczęłam SAL z alfabetem robótkowym. Na tą chwilę mam 3 literki- ale czas na skończenie do końca roku więc powinnam się wyrobić:)

Chciałam zrobić kartki świąteczne- mam jeden hafcik- może zdążę:)




A te pisanki zrobiłam w jeden weekend aby coś na te święta mieć swojego.

No i nadal mnie męczy to, że nie zbieram się do pisania tego bloga regularnie. Tak bardzo mi się podobają blogi prowadzone regularnie. Nie wiem czy to ten słynny brak czasu czy mój słomiany zapał.

No cóż tego pewnie nie dowiem się nigdy.....


Marta:)

2 komentarze:

  1. Obrazek na 40 rocznicę jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne !!! Wykonanie jest rewelacyjne!!! Precyzja i staranność , jestem oczarowana !!! Pozdrawiam serdecznie i życzę samych twórczych chwil :))

    OdpowiedzUsuń