Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

niedziela, 5 kwietnia 2015

wesołych świąt:)

Witam wszystkich.

Marzec minął jak jeden dzień. Miałam tyle wrażeń i tyle pracy, że nawet sobie tego nie uświadomiłam. Poza tym chyba już całkiem intuicyjnie próbuje przeczekać ten czas w marzeniach, aż nadejdzie prawdziwa wiosna.

Wiosna w tym roku zawitała na chwilkę i zaraz potem odeszła. Mam nadzieję, ze wkrótce wróci i zagości na stałe.

U mnie zagościła na stoliku. Skończyłam wczoraj dopiero.....




Życzę wszystkim wesołych świąt:)

Martusik

3 komentarze:

  1. Wzajemnie, radosnego świętowani!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudna serweta i jeszcze w tak pięknym kolorze.czy mogłabym sie uśmiechnąć po schemacik.czekam z niecierpliwością. pozdrawiam Maria
    mariaburas@onet.pl

    OdpowiedzUsuń