Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

piątek, 13 lutego 2015

początki

Witam wszystkich :)

Czasami tak ze mną bywa, że mam słomiany zapał. Nie umiem nad tym zapanować i poddaje się temu dziwaczne mu zwyczajowi.
Tak jest i teraz. Chciałabym wiele zrobić ale po paru chwilach się demotywuję i zostawiam.

Ale dzisiaj coś czuję, że czas pokończyć to co zaczęłam.
A jest tego trochę:)




Mam nadzieję, że teraz starczy mi zapału.

Trzymajcie kciuki :)

Martusik

3 komentarze:

  1. A wiesz,że ja o tym samym dziś myślę?Mam tyle rzeczy zaczętych a jakoś brakuje mi czasu i wytrwałości aby wszystkie skończyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft zapowiada się pięknie. Kiedy skończysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem.....na razie kończę szydełkowe rzeczy.....potem zabiorę się za haft. Jest szansa, ze jeszcze w tym miesiącu:)

      Usuń