Zdjęcia zamieszczone na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.

sobota, 28 września 2013

:)

Witajcie:)

ja jak zwykle ostatnio wpadam jak burza i jeszcze szybciej uciekam.

Od mojej kochanej koleżanki dostałam ochrzan w poprzednim poście, że nie pochwaliłam się dziełem mego męża. Pochwalę się jak tylko znajdę czas na zrobienie zdjęcia, które odda całą urodę owego dzieła:)

Ja ostatnio zaplątałam się w kumihimo:)



Tak wyglądają zaraz po zdjęciu z dysku:)

A tak wygląda skończona bransoletka:)


A teraz uciekam i pozdrawiam wszystkich:)

Martusik

4 komentarze:

  1. No gdzie uciekasz? Chociaż pochwał wysłuchaj:))))))))
    Ta z czernią piękna, ta z czerwienią piękna, a ta złota piękna:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wróciłam na moment skoro wołasz:) dziękuję za pochwały:)

      Usuń
  2. Wszystkie piękne :) Złota skradła moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też złota skradła serce:) zauważam powrót zachwytu nad złotem:)

      Usuń